torstai 25. huhtikuuta 2013 | 9.30

Kivenlahti, Suomen Riviera.

Näin kevään tullen meidän merenrantalähiö herää henkiin. Olin viikonloppuna kävelyllä tuolla rantaraitilla, ja haaveilin kesästä. Ja muistoihin tuli myös viime kesän yksi ikimuistoisista hellepäivistä, nimittäin mun polttarit! Meillä oli ihan huikee päivä mun rakkaimpien ystävien kanssa, hyvä ruoka, tarpeeksi rento meno ja tietysti hyvä seura olivat sen päivän kohokohtia <3

Meillä oli päivän aikana videokamera mukana, ja vaikka se olikin aluksi kovin ahdistavaa, yksi mun ystävistä kasasi päivästä ihan HUIKEAN videon!!! Tehtävänäni oli nimittäin saada Espoon matkailu kasvuun, ja tehdä matkailuvideo Espoosta.

"..Kesällä sinne on vaikeempi hiihtää.."
Jos haluatte käydä kurkkaamassa tuon mielestäni suht hysteerisen mainosvideon, se löytyy **täältä**. Mulla on ihan parhaat ystävät!!!

Ja sitten siihen alkuperäiseen aatokseen, jonka ansiosta päätin tämän videon jakaa:

Kohta tulee kesä!!! <3 <3 <3


Ja vielä mitä tulee tuohon otsikkoon, se perustuu **tähän Hesarin artikkeliin**

Kuva: HS.fi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista kommenteista!

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä