torstai 14. helmikuuta 2013 | 11.01

Lomahaaveita..

Olen viimeiset päivät haaveillut kesälomasta. Monilla on hiihtolomat tulossa, minä sovin täällä töissä, etten pidä hiihtolomaa ollenkaan. Harrilla ei ole lomaa, niin ajattelin, että turhaan minä sitten lomailen ja vietän tyhjänpäiväistä aikaa nyt helmikuussa. Olen kuitenkin kesäihminen, ja arvatkaas kuinka paljon minua hymyilyttää ajatus 5 VIIKON yhtämittaisesta kesälomasta!! <3

Nyt mietimmekin, mitä kesälomalla tekisimme. Koska budjetti ei ole huumaava, varmaan suurin osa lomasta ollaan ihan kotosalla. Joku pikku reissu olisi kuitenkin kiva tehdä, vaihtoehtona on tällä hetkellä seuraavat:

Vuokramökkeilyä jossakin järven rannalla
Aurinkolomaa Välimerellä
Meillä äänestys on kallistumassa jälkimmäiseen, minä ja Harrin tytär oltas lähössä etelään, kun taas Harri haluaisi lähteä jonnekin möksälle. Hmmm...

Kumman sinä valitsisit?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ihanista kommenteista!

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä